tiistai 20. elokuuta 2013

HEI TIISTAI




Rouva Jones toivottaa ihanaa tiistaita!
Sitä vaan poikkesin sanomaan että Design Lettersin mukeja tuli lisää, Famille Summerbellen  niin makeat tyynynpäälliset tulivat  ja uudet Alphabet Bagsit ovat nettikaupassa;-) Lisäsin sinne myös Iphone 4 ja 4S malleihin sopivat kuoret niissä kirjaimissa joita sain tilattua. Ja uudet Odd Mollyn neuletakit  ovat mulla keskiviikkona, jos vaan saan paketin otettua vastaan ( olen itse kuvausmatkalla) viimeistään siis torstaina. Uusi RUM tuli eilen, ihanaa!  Ja hei BeckSöndergaardin Supersize Nova huiveja tuli lisää: tummansinistä, mustaa, sinistä ja pinkkiä<3 Mulla on pinkki nyt kaulassani!  ( ja noissa ruokapöytäkuvissa saattaa huomata viikonlopun pintaremontin tuloksia: seinällinen kirjaimia on poissa ja seinä hohtaa puhtaan valkoisena)









4 kommenttia:

Pieni Lintu kirjoitti...

Voi että nää on sitte kivoja!!!

Jolli kirjoitti...

Jeee!! Oon joka päiviä käynyt tarkistaa kukkaroiden tilanteen ja nyt mä pääsen ostoksille =)
Kiitos

MiA. kirjoitti...

Mistä olet Jones tuon frenologisen pään löytänyt? Tahtoisin kovasti samamoisen mutta Suomesta lienee turha etsiä...

MRS JONES kirjoitti...

Joo joo se on Boknäsin myymälästä;-)